آریا وندیداد | نمونه کار طراحی سایت | همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی

همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی

همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی

خیریه

«مسئولیت اجتماعی» مقوله‌ای مهم در گفتمان «دانشگاه‌های نسل چهارم» با محوریت تعهد و مسئولیت آنها نسبت به محیط پیرامونی، از جمله مشارکت سازنده در توسعه همه جانبه، پیشران سلامت اجتماعی، تعهد در قبال محیط­زیست و رعایت حقوق عامّه‌های مختلف با هدف بازطراحی زیستِ اخلاقی و مسئولانه است. به عبارت دیگر، «مسئولیت اجتماعی» را می‌توان مجموعه‌ی وظایف و تعهداتی دانست که یک دانشگاه، نهاد یا سازمان بایستی در راستای حمایت و همین‌طور صیانت و مراقبت از جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، انجام دهد.

«دانشگاه تهران» و «دانشگاه علوم پزشکی تهران» به عنوان «نماد آموزش عالی ایران» با درک این حساسیت، از بهمن ماه 1392 اقدام به راه اندازی «دبیرخانه دائمی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی» نموده اند تا بخشی از مسئولیت ملی خود را در راستای تعمیق گفتمان سازی نهادی و کارکردی در سپهر حکمرانی ایفا نماید. در این راستا برگزاری 9 دوره همایش ملی، یک دوره همایش بین المللی و دو دوره نمایشگاه ارائه خدمات و دستاوردهای مسئولیت اجتماعی نهادی و بنگاه ها مورد توجه است.

اعضای دبیرخانه متعهدانه خود را موظف به رعایت ارزش ها و باورهایی می‌دانند که منجر به افزایش «سرمایه اجتماعی» و «توانمندسازی عمومی» می شود تا «عدالت اجتماعی» و «پایداری محیطی و انسانی» بهبود یابد.

به فضل الهی و با حمایت های بی شائبه­ هیئت امنا و هیئت رئیسه محترم و دانشگاهیان دانشگاه های تهران و علوم پزشکی، امیدواریم که از رهگذار این دبیرخانه، محیط ­هایی نظیر «پژوهشکده CSR»، «دپارتمان توسعه متوازن منطقه­ای»، «مرکز نوآوری و کارآفرینی اجتماعی»، «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» و «مجله علمی پژوهشی اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی»، ظرفیتی برای خدمت مؤثرتر دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران را به جامعه ایران و جهان فراهم آورد تا ضمن ارائه خط مشی های خردمندانه و مشاوره عالمانه به نهادهای مدنی، تعاونی، شرکتی و بنگاه های اقتصادی و نیز سایر نهادهای حاکمیتی، دولتی و عمومی غیردولتی، به کاهش آلام نیازمندان، توانمندسازی جوامع محلی و استقرار عدالت فضایی، بین سیاستی و بین نسلی در کشور عزیزمان بیانجامد.

مهربانی شما را می ستائیم و دستان با محبتتان را برای حضور در این رویداد فاخر به گرمی می فشاریم.


همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی
همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی
همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی
همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی

ویژگی های سایت

ویژگی های سایت
ویژگی های سایت
• طراحی رسپانسیو (با استفاده از آریا بوت استرپ 4.4.2)

• مدیریت دسترسی کاربران بر اساس نقشهای سیستم - تمامی قسمتهای وب سایت دارای نقشهای است که راهبر پورتال می تواند آنها را به کاربران مختلف اعطا نماید.

• طراحی کاملا گرافیکی و طراحی دو زبانه فارسی و انگلیسی - سعی بر آن بوده با استفاده از تصاویر تزیینی زیبا در حوزه فعالیت غذا، تمامی صفحات به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاویر طراحی شود.

• مدیریت بازاریابی محتوایی و اینترنتی (تولید، انتشار و پایش شبکه های اجتماعی) - پس از طراحی و توسعه وب سایت، خدمات عکاسی از محصولات، ورود اطلاعات وب سایت، تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و ... بر عهده این شرکت بوده و صفحه میترا تایل توانسته جایگاه مناسبی را در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی برای خود بیابد. همچنین بدون تبلیغ توانسته در صفحه اول گوگل قرار گیرد.

• ایجاد لینکها و پیوندهای مختلف برای محصولات به جهت ایجاد دسترسی سریع کاربر و سئو سایت - از روشهای مختلفی بر اساس دیدگاه کاربران می توان به لیست محصولات رسید. این امر در راحتی کاربر و ایجاد صفحات مناسب برای سئو بسیار موثر بوده است.

• مدیریت دریافت دیدگاه های کاربران در قسمت محصولات ثبت شده، مقالات، اخبار و ...

• انواع فیلتر و جستجو در بخشهای مختلف (اخبار، دانشتنی ها و ...) - در قسمتهای مختلفی از وب سایت و بر اساس نیاز کاربران می توانند نسبت به فیلتر، جستجوی ساده یا جستجوی پیشرفته اقدام نمایند.

• سیستم لاگ اطلاعاتی و خطا - در سیستم گلاویژ کلیه اتفاقات عمومی، خطاها، اتفاقات مهم (موارد امنیتی و خطاها) به طور کامل لاگ شده و هر زمان می توان به آنها در جهت کشف اشکالات یا رخدادهای پیش آمده در پورتال اقدام نمود.

• و تمامی قابلیتهای فریمورک گلاویژ

تکنولوژی های استفاده شده



دیدگاه طراح


134

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.