خبر

اهدا وقت و تخصص، گفتمان نوین مسوولیت پذیری اجتماعی

اهدا وقت و تخصص، گفتمان نوین مسوولیت پذیری اجتماعی
اهدای وقت و تخصص می تواند انرژی قدرتمند بیشتری برای ارائه مسئولیتهای اجتماعی نهادها و شرکتها باشد. این حرکت عظیم می تواند در آینده به عنوان یک فرهنگ عمومی نقش بسیار پر رنگی در رفاه عموم جامعه داشته باشد.
1402/10/25 پیامهای مدیریت 261



اهدا وقت و تخصص، گفتمان نوین مسوولیت پذیری اجتماعی

مسوولیت اجتماعی وظیفه هر یک از اعضای جامعه‌ای است که خود را مسوول و متعهد به حفظ ارزش‌های جامعه می‌داند. هر یک از ما به عنوان افرادی که در حال حاضر در حال استفاده از منابع این مرز و بوم هستیم، باید خود را مسوول رفاه آیندگان این سرزمین بدانیم. میراثی که از گذشتگان دور برای ما به جا مانده باید با کمترین میزان تخریب و با بیشترین میزان ارزش افزوده برای آیندگان باقی بماند، در غیر این صورت همانند بسیاری تمدنهای قرون گذشته محکوم به نابودی و نیستی خواهیم بود.

شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد نیز به عنوان عضو کوچکی از همین جامعه، از همان ابتدای راه فعالیت شرکت تصمیم گرفت که به گونه‌ای نو در قبال این مسوولیت، بخشی از وظایف خود را به انجام رسانده و با معرفی ماموریت «با هم بسازیم» این گفتمان را آغاز نموده است. از آنجا که شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد در حوزه طراحی پورتال و برنامه‌نویسی سیستم‌ها و نرم‌افزارها فعالیت دارد، در راستای مسوولیت اجتماعی خود بهتر دانسته خدمات مناسبی را به بنگاه‌هایی ارائه نماید که خدمات عمومی و گسترده‌تری را برای عموم مردم ارائه می‌نمایند. بنابراین ما تصمیم گرفته‌ایم به جای این‌که مسوولیت اجتماعی خود را به قشر اندکی متناسب با توان شرکت ارائه نماییم، این انرژی را در جهت ارائه خدمات به نهادهای اجتماعی متمرکز نموده تا افراد بیشتری از آن بهره‌مند گردند.

راه‌اندازی وبسایتهای کاملا تخصصی رایگان جزو دستور کار قرار گرفته و به لطف خداوند در این مسیر چند وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل تولید و در اختیار نهادهای متقاضی قرار گرفت.

ما معتقدیم که هر بنگاه اقتصادی یا هر فرد متخصص در هر شرایطی می‌تواند به صورت مستقیم با اهدای وقت و تخصص خود به افراد مددجو یا به صورت غیر مستقیم با کمک به نهادهای اجتماعی وظیفه و مسوولیت اجتماعی خود را به درستی به انجام برساند.

«همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت پذیری اجتماعی» می‌تواند قدم بزرگی در این مسیر بوده و ما نیز به عنوان عضو کوچکی از این حرکت مسئولانه و دلسوزانه، همه افراد و بنگاه‌های اقتصادی را دعوت می‌نماییم تا با اهدا وقت و تخصص خود قدمی در راه اعتلای این مرز و بوم بردارند.

مسئولیت اجتماعی مسئولیت پذیری اجتماعی ترویج فرهنگ اهدا وقت و تخصص اهدا وقت و تخصص همایش ملی مسئولیت اجتماعی
ثبت کننده:آریا وندیداد تاریخ ثبت:1402/10/25
موضوع: پیامهای مدیریت
تعداد بازدید:261

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.